اولین نقشه بازی پابجی Erangel بود که بزرگترین نقشه پابجی است.این مپ باگ های زیادی داشت که با گذشت زمان بهبود یافت.در مپ لوت زیادی نداشت در برخی جاها 

و ساختمان ها لوت خوبی پیدا میشد. که معمولا بیشتر وقت ها در pachinki لوت زیادی پیدا میشد. که اینها نمونه هایی از مپ erangel هستند.


erangel


erangel

بعد از آن نقشه Miramar بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در قالب آپدیتی به همراه محتویات دیگری به نسخه ایکس باکس وان این بازی اضافه شد.

miramar

پس از مدت ها انتظار نقشه صحرایی بازی PlayerUnknows BattleGround در دسترس بازیکنان Xbox One قرار گرفت.

گفتنی است که Miramar دومین نقشه‌ای است که به نسخه ایکس باکس وان این بازی راه‌ پیدا کرده است؛ طوری که پیش‌تر شاهد راه‌یابی نقشه Erangel به این بازی بودیم. نقشه جدید در محیط صحرایی واقع شده است که در آن روستا‌های کوچک و مناطق مسکونی دور‌افتاده‌ای قرار گرفته تا بازیکنان در آن به مبارزه با یکدیگر بپردازند.

نقشه میرامار چند ماه پیش برای نسخه پی سی بازی PUBG منتشر شد، اما دارندگان ایکس باکس وان در ماه آوریل در جریان نسخه آزمایشی توانستند آن را روی این کنسول مورد آزمایش قرار دهند. گفتنی است که نقشه یاد شده به تازگی به نسخه موبایل این بازی نیز اضافه شده است.

miramar


به تازگی به‌روزرسانی جدیدی برای عنوان PlayerUnknow’s Battlegrounds منتشر شده که به همراه خود، نقشه جدید Sanhok را در دسترس بازی‌بازان رایانه‌های شخصی قرار می‌دهد.

با این‌که PUBG، عنوانی بود که باعث محبوبیت سبک بتل رویال شد، اما اخیراً جایگاه خود را به بازی Fortnite باخته است. با این‌حال استودیو بلوهول (‌Bluehole)، با پشتکار خود در حال پشتیبانی از این بازی بوده و به تازگی نقشه جدید Sanhok را برای سرور‌های عمومی منتشر کرده است.

نقشه مذکور با الهام از جزایر گرمسیر طراحی شده و به واسطه مساحت ۴×۴ کیلومتری خود، مبارزاتی پرتنش‌ و نزدیک‌تر را ارائه می‌دهد. این نقشه پیش‌تر با نام Savage، برروی سرور‌های آزمایشی در دسترس قرار داشت و حالا به بازی اصلی نیز اضافه شده است. همچنین آب و هوا در این نقشه به صورت پویا و در لحظه تغییر کرده و بازی‌بازان باید نسبت به شرایط موجود عکس العمل نشان دهند.

علاوه بر موارد گفته شده، این به‌روزرسانی تغییراتی را نیز در بخش عملکرد و رابط کاربری بازی اعمال کرده است. این تغییرات شامل دست‌کاری فاصله‌ی دید بازی‌باز در این نقشه، نحوه حرکت Blue Zone و در نهایت، بهینه سازی مدل‌های اسلحه، شخصیت و وسایل نقلیه می‌شوند. لازم به ذکر است که نقشه Sanhok در تابستان سال جاری برروی کنسول اکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت.

SANHOK


SANHOK

یکی از پلتفرم های که بازی پابجی (PUBG) محبوبیت زیادی برای خود دست و پا کرده است، پلتفرم موبایل یعنی اندروید و iOS است. امروز خبر می رسد که این نقشه جدید ۶*۶ کیلومتری برفی جدید PUBG پیش از زمستان فرا می رسد! در حقیقت آپدیت نقشه برفی PUBG به نام Vikendi برای موبایل ۲۹ آذر عرضه می شود.

vikendi

نقشه برفی PUBG به نام Vikendi که ۶*۶ کیلومتری است، از نظر ابعادی جایی بین دو نقشه اول ۸*۸ کیلومتری جنگلی (Erangel) و بیابانی (Miramar) با نقشه سوم ۴*۴ کیلوماری استوایی (Sanhok) قرار می گیرد.

زمان ارایه آپدیت نقشه برفی پابجی برای موبایل ۲۰ دسامبر یا ۲۹ آذر است که ۲۴ ساعت بعد از آن قابل بازی کردن خواهد بود. به عبارتی پیش از آغاز زمستان در دنیای واقعی، زمستان پابجی فرا می رسد.

vikendi