بازی رایانه ای Star Wars Battlefront 2 دنباله ای مستقیم بر قسمت قبلی بازی جذاب Star Wars Battlefront می باشد ، این سری که دردنیای فیلم های سینمایی Star Wars روایت می شود . این بازی توسط استودیوهای EA DICE ، Criterion Games و Motive Studios در حال ساخت می باشد . در سال 2015 کمپانی Ea Games با انتشار بازی Star Wars Battlefront اینم سری را ریبوت کرد و سری جدیدی از این بازی محبوب را روانه بازار کرد . بازی Star Wars Battlefront را می توان یکی از بهترین بازی های شوتر سال های اخیر دانست این بازی با گرافیک خیره کننده خود و همچنین مدهای مولتی پلیر متنوع اش بسیاری را به خود علاقه مند کرد ، تنها مشکل این بازی نداشتن بخش داستانی و همچنین محتوای کم بازی در هنگام انتشار بازی بود . با این حال اما این بازی را می توان یکی از بازی های موفق سال 2015 دانست در همین راستا کمپانی Ea Games در مراسم E3 سال 2017 نسخه جدید این بازی را با عنوان Star Wars Battlefront 2 معرفی کرد .


 

برای خواندن ادامه مطلب  میتوانید بالا سمت چپ روی علامت قرمز (>)رنگ کلیک کنید

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Star Wars Battlefront 2 قصد دارد با رفع کردن تمامی مشکلات شماره قبلی یکی از بهترین بازی های شوتر علمی تخیلی را برای علاقه مندان به همراه بیاورد . به درخواست طرفداران این بازی بخش داستانی به این بازی اضافه شده است که در آن شما در نقش یکی از کماندوهای امپراطوری به ایفای نقش خواهید پرداخت . بخش داستانی بازی دقیقا پس از قسمت سوم فیلم های جنگ ستارگان در جریان است پس از اینکه لوک به کمک پدرش دارت ویدر امپراطور را شکست می دهد کهکشان دست خوش یک شوک عظیم می شود ، این بازی نشان دهند ریشه های First Order می باشد که در قسمت 7 شاهد انها بودیم . بازی رایانه ای Star Wars Battlefront 2 با دارا بودن مد های مولتی پلیر بسیار زیبا و همچنین تعداد بسیار زیادی از قهرمانان این سری فیلم ها و مکان های مورد علاقه شما در فیلم ها یکی از جذاب ترین بازی های شوتر می باشد .

بخش داستانی به بازی استار وارز بتل فرانت ۲ اضافه شد:

اگر نسخه اول سری Star Wars: Battlefront را تجربه کرده باشید، حتما اطلاع دارید که این نسخه از بخش داستانی محروم بود و بازیکنان باید به صورت چند نفره (مولتی پلیر) به مبارزه با یکدیگر بپردازند. اگرچه نبود بخش داستانی لطمه چندانی به فروش این عنوان وارد نکرد اما همچنان یکی از نقاط منفی بازی به شمار می رود. کمپانی الکترونیک آرتز با همکاری استودیوی دایس از گذشته خود درس گرفتند و در نسخه دوم بازی جنگ ستارگان، علاوه بر طراحی بخش چند نفره، بخش داستانی مهیجی را به بازی اضافه کردند. داستان اصلی بازی، بعد از اتفاقات فیلم سینمایی Return of the Jedi جریان دارد که بیشتر از همیشه بر روی شخصیت ایدن ورسیو (فرمانده امپریال) تمرکز دارد. البته این بدان معنا نیست که بازیکنان تا پایان بخش داستانی با فرمانده ایدن ورسیو سر و کار خواهند داشت بلکه شخصیت های دیگری از جمله کایلو رن، دارت ماول و لوک اسکای‌ واکر در این بخش حضور دارند.

پس از اتفاقات و نبردهای فیلم سینمایی Return of the Jedi، فرمانده ایدن ورسیو خواهان نابودی اتحاد ربل است. او تمام نیروها و تلاش خود را به کار می گیرد تا اتحاد ربل را از بین ببرد. در این میان، قطعا مشکلاتی وجود دارد که باید ابتدا به حل آن ها بپردازید.

بخش چند نفره بازی چطور است؟

بدون شک عملکرد نسخه اول مجموعه  استار وارز بتل فرانت در بخش مولتی پلیر (چند نفره) بی نظیر بود. خوشبختانه استودیوی بازی ساز دایس بخاطر طراحی بخش داستانی، بخش چند نفره بازی را فراموش نکردند و این بخش در نسخه جدید بازی، قوی تر از پیش ظاهر می شود. در بخش چند نفره بازی Star Wars: Battlefront 2، نیروهای تروپر (سربازان) حضور دارند که در حالت کلی این نیروها به چهار کلاس Assault، Officer، Heavy و Specialist تقسیم می شوند. همانند تمامی بازی های آنلاین، بازیکنان پیش از آغاز ماموریت یکی از چهار کلاس مذکور را انتخاب می کنند. هر کدام از کلاس ها، قابلیت های منحصر به فردی دارند که بازیکنان برای پیروزی در نبرد، باید با همکاری یکدیگر از قابلیت های این کلاس ها استفاده کنند. طبق گفته سازندگان، بخش مولتی پلیر (چند نفره) بازی استار وارز بتل فرانت ۲ حداکثر گنجایش ۴۰ بازیکن را دارد تا محیطی کاملا مشابه فیلم های سینمایی جنگ ستارگان را به تصویر بکشاند.

طبق سنت های همیشه، سیستم ارتقا و شخصی‌سازی نیز در این بخش وجود خواهد داشت که به کمک آن، بازیکنان پس از کسب امتیازات، می توانند سرباز خود را شخصی سازی کنند و قابلیت های آن را افزایش دهند. سیستم ارتقا دهنده، باعث می شود که بازیکنان برای کسب امتیازات بیشتر خود را به چالش بکشند تا به عنوان پیروز نبرد انتخاب شوند چرا که برای ارتقا قدرت سلاح ها و ابزارات خود، به امتیازات درون بازی نیاز فراوانی دارید.

بخش نبردهای کهکشانی که نبودش در نسخه اول بازی استار وارز بتل فرانت حس می شد، در این نسخه به بازی اضافه شده است. از آن جا که استودیوی Criterion وظیفه طراحی سفینه های این عنوان را برعهده گرفته است، بازیکنان به لطف وجود چنین وسایل نقلیه پرسرعت می توانند به کهکشان ها و سیاره های گوناگون سفر کرده و شخصیت های مورد علاقه خود به مبارزه با دشمنان بپردازند.

استفاده از سرورهای اختصاصی:

خوشبختانه استودیوی دایس از اهمیت بالای سرورهای بازی های آنلاین اطلاع دارد و هرگز با وجود بازیکنان ۴۰ نفری در بخش آنلاین و چند نفره بازی استار وارز بتل فرانت ۲، از سرورهای ضعیف استفاده نمی کند. البته تمامی عناوین ویدیویی این استودیو از سرورهای اختصاصی برخوردار هستند تا حداکثر کیفیت ممکن را به کاربران و بازیکنان ارائه دهند. با این وجود، گویا بخش چند نفره این عنوان مورد انتظار از لحاظ سرعت و پاسخگویی هیچ گونه مشکلی نخواهند داشت و اتصالات به سرورها، به صورت اتصال بازیکن به بازیکن نخواهد بود چرا که در این نوع اتصالات، همیشه به دلیل وجود پینگ های مختلف و مشکلات مشابه، شاهد افت کیفیت بازی های شوتر بودیم. به همین علت، سازندگان برای طراحی بخش مولتی پلیر جذاب، تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بازی از نظر سرور و اتصالات با مشکل مواجه نشود.

 
درباره وسیله های نقلیه بازی چه می دانیم؟
 

تمامی سفینه ها و وسیله های نقلیه بازی Star Wars: Battlefront 2، از فیلم های سینمایی جنگ ستارگان الهام گرفته شده اند. وسیله های نقلیه بازی همانند قهرمان و سربازان عمل می کنند به طوری که شما پس از کسب امتیاز، و افتخارات، می توانید آن را مطابق سلیقه خود شخصی سازی و قدرت آن ها بیشتر و بیشتر کنید.

 

خبری از سیزن پس (بسته های الحاقی پولی) نیست:

خوشبختانه بازیکنان برای تجربه تمامی محتویات بازی Star Wars: Battlefront 2، نیازی به خرید سیزن پس یا بسته های الحاقی این عنوان نخواهند داشت. کمپانی الکترونیک آرتز در طی کنفرانس خود اعلام کرد که خبری از سیزن پس عنوان ویدیویی استار وارز بتل فرانت ۲ نیست. توجه داشته باشید که عدم انتشار سیزن پس بازی به معنی عدم پشتیبانی سازندگان از محتویات نسخه دوم بازی جنگ ستارگان نیست بلکه بسته های گسترش دهنده و دی ال سی های این عنوان که شامل نقشه ها و سلاح های جدید می شوند، به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران بازی قرار خواهند گرفت. در حال حاضر، سازندگان صحبتی از بسته های الحاقی این عنوان سخن نگفتند اما بدون شک پس از عرضه رسمی بازی، شاهد انتشار این بسته های گسترش دهنده خواهیم بود.

 

نسخه دیلاکس بازی در راه است:

سازندگان ضمن رونمایی از نسخه استاندارد بازی، نسخه دیلاکس بازی را نیز معرفی کردند. همانند همیشه، نسخه دیلاکس عناوین ویدیویی نسبت به نسخه استاندارد، مزایایی دارد که این مزایا، بازیکنان را به خرید آن تشویق می کند. کمپانی الکترونیک آرتز در جشن جنگ ستارگان اعلام کرد که خریداران نسخه دیلاکس بازی Star Wars: Battlefront 2، از همان روزهای ابتدایی بازی به نسخه ارتقا‌ یافته کلاس های Assault، Officer، Heavy و Specialist دسترسی خواهند داشت. به عبارت دیگر، خریداران این نسخه از همان ساعت های اولیه انتشار بازی، از سلاح های قدرتمند بهره مند می باشند. همچنین دارندگان نسخه دیلاکس بازی، به صورت آنی می توانند سلاح ها و ابزارات خود را بازگشایی کنند و از آن ها استفاده نمایند.

ضمنا افرادی که نسخه دیلاکس بازی Star Wars: Battlefront 2 را خریداری کند، سه روز زود از سایر بازیکنان (۲۳ آبان ماه سال ۱۳۹۶) به نسخه نهایی بازی دسترسی خواهند داشت. البته این جایزه تنها تا پیش از انتشار بازی اعتبار دارد و پس از انتشار عمومی بازی، خریداران نسخه دیلاکس از این جایزه محروم خواهند ماند چرا که پس از عرضه عمومی بازی، دسترسی زودهنگام به بازی معنی ندارد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: 64-bit Windows 7 SP1/Windows 8.1/Windows 10
Processor (AMD): AMD FX 6350
Processor (Intel): Intel Core i5 6600K
Memory: 8GB RAM
Graphics card (AMD): AMD Radeon™ HD 7850 2GB
Graphics card (NVIDIA): NVIDIA GeForce® GTX 660 2GB
DirectX: 11 Compatible video card or equivalent
Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection
Hard-drive space: 60GB

سیستم پیشنهادی:

 

OS: 64-bit Windows 10 or later
Processor (AMD): AMD FX 8350 Wraith
Processor (Intel): Intel Core i7 6700 or equivalent
Memory: 16GB RAM
Graphics card (AMD): AMD Radeon™ RX 480 4GB
Graphics card (NVIDIA): NVIDIA GeForce® GTX 1060 3GB
DirectX: 11.1 Compatible video card or equivalent
Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection
Hard-drive space: 60GB

تصاویری از محیط بازی: