mk

تازه ترین قسمت از بازی های mortal kombat که نخستین بار در در مراسم Game Awards رونمایی شده بود، بالاخره در کنفرانسی که اد بون و همکارانش ترتیب داده بودند کاملا رونمایی شد. در جریان پیش‌ کنفرانس نیم‌ ساعته‌ی ارائه‌ شده در آغاز مراسم، اطلاعات خاصی فاش نشد و مجری صرفا به صحبت‌های کلی با برخی از طرفداران پروپا قرص این مجموعه‌ی قدیمی در دنیای ویدیوگیم پرداخت. سپس با شمارش معکوسی که تریلر رونمایی از بازی و واکنش مردم به آن را به تصویر می‌کشید، مراسم اصلی کلید خورد. ویدیویی که در انتهای آن عبارت You're Next که شعار تبلیغاتی اصلی mk 11 خواهد بود و در پایان تمامی تریلرهایش دیده می‌شود، به نمایش درآمد. بعد هم سازندگان مستقیما با روی نمایشگر بردن کاور رسمی بازی، از اولین تریلر بازی را رونمایی کردند:

 

 

بعد از نمایش این تریلر، جاشوا گری، تهیه‌کننده‌ی برخی از بزرگ‌ترین مسابقات شکل‌گرفته بر پایه‌ی بازی Mortal Kombat، به روی استیج کنفرانس آمد. مطابق گفته‌های او، MK11 خشونت دیوانه‌واری دارد و از نظر پرتعداد بودن سکانس‌های خون‌ریزی و بی‌رحمی مطلق تصویرسازی‌ها، حتی تمام قسمت‌های قبلی این مجموعه را نیز پشت سر خواهد گذاشت. در ادامه نیز شخص ادبون،خالق بازی در مقابل طرفداران قرار گرفت و شروع به توضیح کامل گیم‌پلی آن کرد. بازی در رویداد معرفی‌اش، هفت کاراکتر از بیست‌وچهار کاراکتری را که با توجه به تصاویرش در روز عرضه خواهد داشت، نشان طرفداران داد. هفت شخصیت معرفی‌شده تا این لحظه، اسکورپیون (Scorpion)، ساب-زیرو (Sub-Zero)، ریدن (Raiden)، سونیا بلید (Sonya)، باراکا (Baraka)، اسکارلت (Skarlet) و Geras هستند. Geras کاراکتر جدیدی به حساب می‌آید که تا به امروز در این مجموعه حضور نداشته است و قدرت دست‌کاریِ زمان را یدک می‌کشد. هم‌اکنون می‌توانید تریلر رونمایی کامل از این شخصیت جدید را تماشا کنید:

 

 


mortal kombat 11 نیز مانند mortal komat x، از حالات مختلف برای هر شخصیت پشتیبانی خواهد کرد و این‌گونه، عملا همه‌ی بازیکنان به سه شکل مختلف از هر کدام از کاراکترهای بازی، دسترسی دارند. البته ندررلم حالا پایش را فراتر گذاشته است و قابلیت ساخت حالات شخصی‌سازی‌شده برای کاراکترها را نیز، تحویل‌ تان می‌دهد؛ ویژگی تازه‌ای که بهترین راه آشنایی با آن، شنیدن توضیحات کارگردان بازی درباره‌اش است: