Gears_Of_War

 قبل از نمایشگاه E3 2018 شایعاتی به‌گوش رسیده بود که مایکروسافت نسخه جدید سری gears of war را معرفی خواهد کرد و حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده و کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018 بازی gears of war 5 را معرفی کرد.

در جریان معرفی بازی Gears of War 5 شاهد یک ویدیو سینمایی بسیار زیبا بودیم که صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی را نشان می‌داد. در این نسخه شاهد محیط‌های متنوع‌تر نظیر محیط‌های برفی و یخ‌بندان هستیم و دشمنان شما نیز بسیار تاریک‌تر و خشن‌تر از گذشته طراحی شده‌اند. از نظر داستانی نیز ظاهرا قرار است چهره متفاوتی از کیت را شاهد باشیم. 

نکته جالب این تریلر این بود که شخصیت جی‌دی فینیکس حضور نداشت، ولی مارکوس و کیت را دیدیم که ظاهرا برای انجام یک کار ناتمام یا نجات شخصی، با یکدیگر همکاری می‌کنند و وارد ماجراجویی جدیدی می‌شوند.

 


gears 5

بازی Gears 5 به مانند روح تازه‌ای برای کالبد مجموعه محبوب Gears Of War است که از مدت‌ها پیش به آن نیاز بود و همانطور که به نظر می‌رسد زمان تغییر قواعد فرا رسیده است و پس از انتشار چندین نسخه از این مجموعه، شاهد تغییرات بزرگی در نسخه جدید بازی خواهیم بود. در جریان نمایشگاه E3 2018 بود که استودیو کوالیشن با انتشار تریلر جذابی از بازی Gears 5 رونمایی کرد و از آن زمان تا به حال با انتشار جزئیات جدید عطش طرفداران را برای تجربه بازی دو چندان کرده است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که حساب رسمی Gears of War در توییتر جزئیات تازه‌ای را از گونه جدید دشمنان که بازیکنان در بازی Gears 5 با آن‌ها دست و پنجه نرم خواهند کرد، منتشر کرده است. این دشمنان جدید که «واردن» (Warden) نام دارند، در واقع گونه‌ای از لوکاست‌ها به شمار می‌آیند که به زره‌های سنگین مجهز شده‌اند و از دو تبر متبلور به عنوان سلاح اصلی استفاده می‌کنند. در توییت جدید به بازیکنان هشدار داده شده است که به این موجودات نزدیک نشوند؛ چرا که زره سنگین واردن‌ها به وضوح نشان می‌دهد که از پای درآوردن آن‌ها کار دشواری است و از سوی دیگر سلاح آن‌ها نیز مشکل‌آفرین به نظر می‌رسد.

Gears_of_War