WWE 2K19 یک بازی شبیه‌ساز کشتی کج بر اساس مسابقات معروف WWE است که سالیانه توسط 2K Sports روانه‌ی بازار می‌شود. سری WWE در ابتدای توسط کمپانی THQ ساخته می‌شد اما پس از ورشکستگی آن‌ها، 2K وظیفه‌ی ساخت آن را بر عهده گرفت. WWE 2K19 ششمین نسخه از این سری است که توسط 2K ساخته‌شده است و AJ Styles بر روی باکس آرت این نسخه قرارگرفته است.


برای خواندن ادامه مطلب  میتوانید بالا سمت چپ روی علامت قرمزرنگ (>) کلیک کنید



در یک مصاحبه با کارگردان بازی، Lionel Jenkins، مشخص شد که WWE 2K19 دیگر حالت شبیه‌سازی را رها خواهد کرد و به سمت یک گیم‌پلی سریع حرکت خواهد کرد. او دلیل این کار را اعتراضات زیاد هواداران به گیم‌پلی فعلی بازی اعلام کرد چراکه بسیاری از بازیکنان، گیم‌پلی بازی را بسیار خسته‌کننده و تکراری می‌دانند. از این رو WWE 2K19 یک گیم‌پلی کاملاً متفاوت و بسیار سریع‌تر نسبت به نسخه‌های قبلی بازی را به شما ارائه می‌دهد.

در این بازی 2k Showcase بازگشته است و شما را به دوران اوج Daniel Bryan خواهد برد. بازی باز 11 مدل مختلف از دنیل برایان را در 11 بازی مختلف در دسترس‌ خواهد داشت و بازی مشهور Velocity او در مقابل John Cena نیز در این بخش وجود دارد. دو بخش جدید از مود Tower نیز در بازی قرار دارد که شما می‌توانید با یکی از کشتی‌گیران موجود یا با کشتی‌گیری که خودتان ساخته‌اید، چالش‌هایی را به صورت آنلاین یا آفلاین انجام دهید. نوع اول Gauntlet Tower نام دارد که شما باید تمام چالش‌ها را در یک Session کامل کنید و باختن یا بیرون آمدن از بازی شما را به مرحله‌ی اول باز می‌گرداند.

نوع دوم Steps Tower است که پیشرفت شما در هر چالش ذخیره خواهد شد و هر موقع که دوست داشتید به ادامه‌ی چالش‌ها می‌توانید بپردازید و هیچ‌گونه محدودیت زمانی و سرعتی برای شما وجود نخواهد داشت. MyCareer بازی تمرکز بیشتری بر روی بخش داستانی کرده است تا شخصیت ساختگی شما با موقعیت‌های طبیعی‌تری در حین مسابقات خود رو به رو شود. شخصیت خیالی Barron Blade نیز به عنوان راهنمای شما در این بخش حضور دارد.

اگر از طرفداران سری WWE 2K هستید اما گیم‌پلی بازی برای شما تکراری شده است، WWE 2K19 با تغییرات زیاد خود در گیم‌پلی بازی می‌تواند شما را دوباره به این سری جذب کند و مدت طولانی شما را سرگرم نگه دارد.

تصاویری از محیط بازی: