در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت و نمایشگاه E3 2018، بازی جدید استودیو فرام سافتور با نام Sekiro Shadows Die Twice معرفی شد.

Sekiro Shadows Die Twice

در مراسم جایزه بازی سال 2017 بود که یک ویدیو مرموز از ساخته جدید استودیو فرام سافتور(FromSoftware) در دسترس قرار گرفت و از آن روز به بعد، کاربران شروع به تحلیل آن کردند که بازی جدید فرام سافتور به چه اثری نزدیک است؟ با این حال از همان ابتدا مشخص بود که دیگر شاهد ادامه‌ای از سری سولز نخواهیم بود؛زیرا فرام سافتور بارها و بارها اعلام کرده است که دیگر این مجموعه را ادامه نخواهد داد. از طرفی عده‌ای معتقد بودند که بازی معرفی شده، بازی Bloodborne 2 است که خب با توجه به‌تئوری‌های موجود این مورد نیز کنار می‌رود.

Sekiro Shadows Die Twice

همچنین در گذشته از طریق منابع خبری مختلف شایعاتی به‌گوش می‌رسید از اینکه نام بازی بعدی فرام سافتور، Sekiro Shadows Die Twice است و دنیای فانتزی تری و تاریک تری را ارائه می دهد.حال با توجه جدیدترین اخبار بازی،در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018 بازی جدید فرام سافتور با انتشار یک ویدیو معرفی شد. با توجه به ویدیو منتشر شده، شاهد یک بازی سامورایی هستیم و نکته جالب‌تر، این است که اکتیویژن (‌Activision) ناشر بازی است. همچنین بازی برای عرضه در سال ۲۰۱۹ درنظر گرفته شده است.

sekiro shadows die twice